•·.·`¯°·.·• (حـيــاه ســعــيــدة) •·.·°¯`·.·•

نكت *نكت Salamo3lekobsm3

اهلا بيك معنا عزيزي زائر منتدي حياه سعيدة
تفضل بالدخول اذا كنت من اسره المنتدي
او تفضل بالتسجيل
اذا كنت ترغب ف الاشتراك معنا وسنتشرف بيك كثيرا

او اعملها اخفاء وريح نفسك

نكت *نكت Salamo3lekobsm3

اهلا بيك معنا عزيزي زائر منتدي حياه سعيدة
تفضل بالدخول اذا كنت من اسره المنتدي
او تفضل بالتسجيل
اذا كنت ترغب ف الاشتراك معنا وسنتشرف بيك كثيرا

او اعملها اخفاء وريح نفسك
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى للحب والخير ويارب كل ايامكم تكون كلها حب وخير

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخولنكت *نكت الصفحه الرئيسيه 	افلام عربى 	افلام اجنبى 	مسلسلات اون لاين 	اغانى وكليبات 	اخبار العالم

نكت *نكت

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
hossny
مــــــشــــرف
مــــــشــــرف

الهواية : نكت *نكت Travel10
المهنة : نكت *نكت Accoun10
المزاج : نكت *نكت 8010
ذكر الديك الثور عدد المساهمات : 290

نكت *نكت Empty
مُساهمةموضوع: نكت *نكت   نكت *نكت Icon_minitimeالسبت ديسمبر 12, 2009 9:02 pm

نكت *نكت 936764
واحد غني بيتأتأ فراح رحله على حسابه مع اصحابه طول السكه قاعد يقول “ن ن ن” لمل وصلوا قالهم” نسيت الفلوس” فرجعوا طول الطريق قاعد يقول” ك ك ك” فلما وصلوا قالهم” كنت باضحك عليكم”
نكت *نكت 696142
مرة واحد رخم اوى وقع في حفرة ، قال احسن
نكت *نكت 696142
مره واحد فشار قوى بيقول لصاحبه انا كنت ماشى فى الصحره طلع عليا اسد نطيت في البحر،صاحبه قاله بحر ايه بس اللي فى الصحره، قال لا انا قلت لقيت ابو الهول اتشعلقت فى رقبته، صاحبه قاله وايه اللي جاب ابو الهول في الصحرا، فقال وانا ماشى فى الصحره طلع عليا اسد أكلنى.. ارتحت
نكت *نكت 696142
مره اتنين متاخرين على المدرسه الاستاذ بيسال الاول انت ايه اللى اخرك قاله كانت فيه 5 جنيه ضيعه مني وبدور عليها فمسك التانى وانته ايه اللى اخرك قاله أصل انا اللى كنت دايس عليها
نكت *نكت 696142
عملوا جائزة مليون جنيه للي عنده 10 عيال، واحد عنده تسعة قال لمراته أنا كنت متجوز عليكى ومعايا ولد أروح أجيبه ونكمل العشرة ونكسب الجايزة، راح ولما رجع ملقاش العيال سأل مراته فين العيال قالتله كل عيل أبوه جه خده.
نكت *نكت 696142
مره واحد سرق فرخه وراح عند البحر نضفها وكلها جه الضابط وقاله انت سرقت الفرخه قاله لا يا باشا قاله الضابط والريش ده؟ قاله دى نزلت تستحمى و قالتلى اخلى بالى من الهدوم
نكت *نكت 696142

إتنين مشين فى الصحرا طلع عليهم اسد فواحد منهم رماه بطوبة وجرى بيبص وراه لقى صاحبة واقف بيقولة إنت مبتجريش لية قالو وانا مالى هو انا إللى ضربته
نكت *نكت 696142
مره واحد اتحكم عليه بالاعدام فسأله عشماوى نفسك فى ايه قبل ما تموت فقعد يرفس ففكوه قالوه يا جزمه كنت هتخنق

نكت *نكت 696142
مرة اتنين مساطيل مذيعة وقفتهو في الشارع سالت الاول ، انت بتحب مصر ؟ قال : اكيد مصر دي امي ..سالت التاني ، انت بتحب مصر ؟ قال : اكيد مش هحب ام صحبي
نكت *نكت 696142
مرة واحد غبي ضاعت محفظته راح القسم عمل محضر الظابط بيقولوا ماتقلقش يابلدينا هنجبهالك من تحت الأرض وبعد ما خرج من القسم شاف الناس بيحفروا للخط بتاع المترو راح قايلهم الهمة يارجالة سودة وبسوستة
نكت *نكت 696142
مرة واحد ندل ركب اتوبيس شاف واحدة قاعدة، بصلها بصتله، غمزلها غمزتله، قالها انزلي المحطة اللي جاية، نزلت راح قاعد مكانها
نكت *نكت 696142
مرة واحد فافى ركب تاكسى فساله “على فين يا باشا؟؟؟” قال له يعنى أنا مقولتش لمامي هقول لك أنت”
نكت *نكت 696142
مره واحد راح يعزى فى واحد صحبه فهو ماشى فى الجنازه قابل بائع بطيخ فشترى واحده فالناس طول ماهيه ماشيه بتبوص للبطيخه وتقول كلنا لها راح رادد عليهم وقال محدش واخد منها حاجه
نكت *نكت 696142
مرة واحد محشش قطع رأس أخوه وهو نايم…وقعد يضحك ويقول: هيتجنن لما يصحى الصبح وميلقهاش !!
نكت *نكت 696142
واحد مسطول راح صيدلية يشترى جبنة حاول الصيدلى يفهمة ان مفيش جبنه بتتباع هنا وشويه و مسطول تاني جه، فالصيدلى قاله فهم صاحبك ان مفيش جبنه بتتباع هنا قال لة ياعم سيبك منة دا غبى ادينى بنص جنيه لانشون
نكت *نكت 696142
واحد غبي كان بيدق مسمار في الحيطه فوقع فقاله تعالى ما جاش، تعالى ما جاش، قام جاب شويه مسامير ورماهم عليه وقالهم…هاتووووووه
نكت *نكت 696142
سكران بيتمنى رمضان يبقى زى كاس العالم كل اربع سنين وكل مره فى بلد
نكت *نكت 696142
اتنين سكرانين بيتفرجو علي نشرة الاخبار فالاول بيقول للتاني هيه النشره طولت اوي كده ليه، التاني قاللو اظاهر انها الحلقه الاخيره
نكت *نكت 696142
عريس مسطول على الآخر في يوم فرحه..بعد المعازيم مامشيوا دخل البيت لقى العروسة قاعدة، قال والله انا كنت عارف في الهيصة دي هاينسوا حد!
نكت *نكت 696142
مسطول قابل واحد صاحبه متغاظ من امريكا، المسطول حب يهدي صاحبه، قاله شوف امريكا من غضب ربنا عليها خلاها هناك فى آخر الدنيا لكن مصر يادوبك ساعتين بالبيجو
نكت *نكت 696142
مرة اتنين مساطيل قعد ين بيحششو فا فى واحد منهم لقى جنازة فى الشارع فقال للتانى هو مين الى مات قاله عمك احمد قاله الله يرحمه، فى اليوم التانى الناس عملو سوان للناس علشان ييجو يعزو، قاله هو مين الى مات قاله يابنى انا قلت لك عمك احمد قاله الله يرحمه، فى اليوم التالت شاف نفس السوان قاله هو مين الى مات رد عليه التانى قاله انا كل يوم اقولك ده عمك احمد راح رد عليه قاله هو مال عمى احمد بقاله تلت ايام الدنيا مخبطة معاه كدة ليه
نكت *نكت 696142
واحد غبي رجع من السفر لقى الشقة مليانه صراصير.. غير قفل الباب
نكت *نكت 696142
مرة واحد محشش لقي كنز قال: كويس فاضل الخريطة!!
نكت *نكت 696142 نكت *نكت 696142 نكت *نكت 696142 نكت *نكت 696142 نكت *نكت 696142 نكت *نكت 696142 نكت *نكت 696142

golden eyes
نــائـبة الـمديـر العام
نــائـبة الـمديـر العام
golden eyes

الهواية : نكت *نكت Travel10
المهنة : نكت *نكت Collec10
المزاج : نكت *نكت 6810
الاوسمة : نكت *نكت 0e27fb10
انثى القرد العذراء عدد المساهمات : 2045
mms : نكت *نكت 2a7c4b3222

نكت *نكت Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت *نكت   نكت *نكت Icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 15, 2009 12:25 am

نكت *نكت 769366
نكت *نكت 431883نكت *نكت 431883 نكت *نكت 431883 نكت *نكت 431883
نكت *نكت 431883 نكت *نكت 431883
نكت *نكت 431883

نكت *نكت
صفحة 1 من اصل 1